کد خبر : 5587
تاریخ انتشار : جمعه 14 فوریه 2020 - 20:17

مجمع شوراهای چهار شهرستان اهواز،کارون،باوی ،حمیدیه، لیست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام کرد

مجمع شوراهای چهار شهرستان اهواز،کارون،باوی ،حمیدیه، لیست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام کرد

پنجمین جلسه مجمع شوراهای شهرستانهای اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه برگزار و سه کاندید مورد تایید این شورا انتخاب شدند پنجمین مجمع رسیدگی به سوابق و سیاست های ۶ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه باشرکت کلیه اعضا تشکیل و بعد از بحث و بررسی از بین این کاندیدا سه نفر

پنجمین جلسه مجمع شوراهای شهرستانهای اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه برگزار و سه کاندید مورد تایید این شورا انتخاب شدند

پنجمین مجمع رسیدگی به سوابق و سیاست های ۶ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه باشرکت کلیه اعضا تشکیل و بعد از بحث و بررسی از بین این کاندیدا سه نفر بعنوان لیست مورد حمایت شوراها انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه خبری روزنامه نیوز ، این مجمع به منظور بررسی دقیق سیاست های کلان سه کاندید مورد تایید این مجمع در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان های استان و مناطق روستایی برگزار شد و دکترشبیب جویجری، دکتر سیدکریم حسینی و سیدرضا فلاحی مقدم به عنوان کاندیدای مورد حمایت این شورا انتخاب شدند.
سعید مروانه رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز و دبیر مجمع شورای عالی استان خوزستان در این جلسه با اشاره به هدف گذاری این مجمع برای برگزاری این جلسه پرسش و پاسخ گفت: جایگاه اجتماعی این شورا بسیار بالا است اما از این ظرفیت تاکنون آنگونه که انتظار می رفت در راستای محرومیت زدایی و رفع کمبودهای مناطق مختلف استان استفاده نشده است.
وی افزود: این مجمع برای رسیدگی به این عقب ماندگی ها و حذف واسطه گران بین نمایندگان و مردم تشکیل شده و اهداف کلی خود را در قالب ۶ مطالبه مردمی در حضور کاندیدای اصلح مطرح می کند .
دبیر مجمع شورای عالی استان خوزستان با اشاره به این مطالبات اظهار داشت : هرگونه انتصاب در بخشداری ها و ادارات با همفکری شورای چهارشهرستان صورت گیرد و فرد مورد نظر باید صدای رسای مردم باشد، استقرار نماینده مجمع در دفتر نماینده برای رسیدگی به مطالبات مردم ، برگزاری جلسات مشترک مجمع و نماینده هر ماه یک بار برای رسیدگی به مشکلات ، پیگیری و اختصاص اعتبارات آلاینده های مناطق به همان شهرستان ها ، پیگیری و حل مشکل کسری آمار در روستاها و بالا بردن سطح کیفی آموزش را از مطالبات این شورا از کاندیدای مورد تایید است ‌.
وی ارتقای سطح آموزش را از مطالبات جدی این مجمع از نمایندگان حوزه چهار شهرستان های اهواز ، باوی، کارون ، حمیدیه برشمرد و گفت: جای تاسف است که خوزستان با این همه ظرفیت در رده آخر در مقایسه با استان های مرکزی و شمالی قرار دارد که بی شک یکی از دلایل اصلی آن عدم ارتباط موثر نمایندگان با شوراها است.
سعید باوی رئیس شورای اسلامی عالی استان خوزستان گفت: یکی از مواردی که همواره مورد تاکید ما است این بوده که هیچگاه نمایندگان نباید در انتصاب‌های استان دخالتی داشته باشند.
وی افزود: اعتصاب ها باید براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌های افراد در نظر گرفته شود و نمایندگان باید در این زمینه ورود کنند.
رئیس شورای اسلامی استان خوزستان ادامه داد: تصویب قوانین و نظارت بر عملکرد ها اگر رعایت شود قانون خوبی در نظام اسلامی تنظیم شده است.
وی گفت: همواره یکی از سوالات مورد نظر اعضای شورا این است که نمایندگان در شهرستان هایی که بودند تا چند درصد شعار های خود را عملی کرده و در حوزه اشتغال و محرومیت زدایی، کشاورزی و ورزشی و … چه دستاوردهایی دارند.

دکتر سید کریم حسینی
سید کریم حسینی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:امروزه نمایندگان در مجلس مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و کارنامه عملکردی خود را به دست مردم سپرده اند و مردم نیز عهد اخوت با هیچکس نمی بندند مگر این که خدمت عادلانه ای از او ببینند.

وی افزود: اینجانب متولد سال ۱۳۴۸ ، در بخش غیزانیه ، دوران ابتدایی را در روستاها و تحصیلات تکمیلی و دکتری را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گذراندم .
وی ادامه داد: مدرک مدیریت خدمات بهداشتی را نیز از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کردم؛ کودکی و نوجوانی و جوانی به غیر از دو سال در اهواز زندگی کردم.
حسینی همچنین درخصوص سوابق کاری خود گفت:کار‌مدیریتی خود را از سال ۸۲ از معاون بنیاد شهید آغاز کردم و سپس در وزارت بهداشت مدیرکل امور مجلس خدمت کردم ؛ دورانی را نیز معاون توسعه منابع انسانی استاندار و سال ۹۱ معاون سیاسی اجتماعی استاندار بودم و بعد از استانداری رئیس بیمارستان امیر کبیر و پس از آن نیز رئیس درمانگاه شهید رجایی شدم .
وی بیان کرد: در طول این مدت از ۱۲ سال پیش مسئولیت هیات روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی استان را بر عهده داشتم.
وی در خصوص اهداف و برنامه های خود گفت: جایگاه مجلس و نمایندگی مردم بالا است و نماینده در راس امور است ؛ این شعار نیست چرا که بر اساس قانون اساسی، هیچ سطح مدیریتی نداریم که اختیارات نماینده را داشته باشد؛ هیچ مدیریتی را نمی بینیم که قدرت دخالت و اشراف بر امور به اندازه نمایدگان داشته باشد.
وی بیان کرد: آیا نمایندگان خوزستان تاکنون توانسته اند از این فرصت استفاده کنند ؛ در این جایگاه مهم اگر توسط بزرگانی از استان با هر تعدادی بتوانند حضور پیدا کنند بیشتر مشکلات ما قابل کاهش است.
حسینی تصریح کرد: اگر خوزستان را با استان های دیگر مقایسه کنیم عقب ماندگی استان دلایلی دارد که باید بررسی شود؛ از این موقعیت ها برای توسعه استان و شهرها به خوبی استفاده نکردیم و بی شک به دنبال برنامه های دست یافتنی هستیم.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید با جایگاه شورا آشنا شوند و اگر بتوانیم شبکه ارتباطی بین نمایندگان مجلس و شوراها را تقویت کنیم، مشکلات برطرف می شود.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون دو میدان فعالیت داریم که یکی در مرکز است که بازیگران آن نمایندگان مجلس هستند و دیگری در میدان عمل در استان است؛ بدون ذکر نام می گوییم که اگر نمایندگان استان در این سال ها وقت خود را بیشتر در میدان استانی صرف نمی کردند و به مرکز توجه داشتند شرایط استان بهتر از این بود .
وی تصریح کرد: نمایندگان نباید در مسائل ریز استان دخالت کنند؛ میدان عمل آن ها در مجلس است؛ درگیری ها برای تغییرات در سیستم مدیریتی مناسب جایگاه نمایندگان نیست .
حسینی گفت: اکنون به دنبال این هستیم که این همراهی و انسجام بین مجموعه شوراها این گونه تعریف شود تا از زمان و توان نمایندگان در لابی ها استفاده شود؛
لابی گری و چانه زنی در مجلس حرف اول را می زند؛ اگر استان های دیگر از ما جلو رفتند در این زمینه تلاش کردند.
وی افزود: فراکسیون های نا نوشته ای در مجلس داریم که وقتی ۵۰ نماینده سراغ یک وزیر بروند می توانند امتیاز بالایی برای استان خود و استان های هم جوار بگیرند.

دکترشبیب جویجری
شبیب جویجری کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این جمع می تواند مسیر نمایندگان را برای رسیدن به موفقیت هموار کند و اگر کمبودی در بخش ها و شهرستان ها وجود داشته باشد جبران شود.
وی افزود: با تعامل هماهنگی می توان نقش آفرینی در قانون گذاری داشته باشیم و بی‌شک این اتحاد و همدلی می تواند بسیاری از مشکلات جامه ما را برطرف سازد.
وی همچنین به سوابق کاری خود اشاره کرد و گفت: پس از یک دوره نمایندگی مجلس و عضویت در کمیسیون امنیت ملی، معاون مجمع جهانی تقریب شده و پس از آن
سفیر ایران در سودان و اریتره بودم؛ پس از آن نیز تاکنون در سمت مدیرکلی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات قوه مقننه فعالیت دارم.
جویجری بیان کرد : هر برنامه ای اگر مبتنی بر اطلاعات صحیح و آمار دقیق نباشد ناقص خواهد بود ؛ یک نماینده نیازمند برنامه دقیق است و باید اشراف اطلاعاتی خوبی داشته باشد.
وی گفت: در حوزه راه روستای در زمان حضورمان در مجلس هشتم تنها ۶۰ درصد راه روستایی داشتیم اما در سال ۹۱ و پایان مجلس هشتم ، ۹۵ درصد تحویل دادیم .
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد داریم مانند گذشته می توانیم مسئولان اجرایی را عملیاتی و اجرایی کرده و مناسب با اولویت ها در مسیر صحیح قرار دهیم.
وی تصریح کرد: آب روستایی ، جاده، برق رسانی ، احداث و نوسازی مدارس و تقویت حوزه بهداشت و درمان و توزیع عادلانه قدرت و ثروت از اهداف کلان ما به شمار می رود چرا که اگر در استان خوزستان در مسیرهای روستایی مشکلات اساسی وجود دارد به موازات سو تدبیرها است .
جویجری اظهار کرد : مدیریت عالی استان باید این سه ویژگی را داشته باشند ؛ کلان نگر باشد نه تنها به یک بخش نکاه کند ، نگاه عدالت محورانه داشته و روز و شب برای خدمت به مردم نداشته باشد .
وی گفت: توزیع عادلانه فرصت های شغلی، افزایش شاخص های توسعه ، افزایش میزان اشتغال و عمران شهری و روستایی از دیگر اولویت های ما است .
وی ادامه داد: اگر با حمایت دوستان و همه همراهان وارد مجلس شدیم از ۷ خرداد تا ۶ خرداد چهار سال بعد تغییر ملموس در سطح حوزه نمایندگی ما احساس می شود.

حجت الاسلام سید رضا فلاحی
حجت الاسلام سید رضا فلاحی مقدم دیگر کاندید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب متولد سال ۱۳۵۰ در اهوازهستم که ازاوایل دولت احمدی نژاد مشاور استاندار وقت بودم ، رئیس گروه مشاوران جوان، مدیر سازمان ملی جوانان و در دوره سوم شورا فعالیت داشتم.
وی افزود: همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی اهواز و عضو شورا بودم و در مقطعی از انحلال شورا در برخی شهرها جلوگیری کردم.
وی ادامه داد: نماینده ای که به مجلس می رود یکی از نکات مهم آن آشنایی با مسائل شورا و مدیریت شهری و روستایی است؛ بریخ دوره ها ذنمایندگان مجلس، شوراها را رقیب خود دیده اند و بسیاری از مشکلات شورا ها این است که نمایندگان احساس خطر می کنند .
فلاحی مقدم گفت: به نظر من وجود نماینده ای که خود از بدنه شورا بوده و با مدیریت شهری آشنا است در مجلس برای تعامل موثر است.
وی تصریح کرد: پس از شورا در حال حاضر در معاونت فرهنگی قوه قضاییه خدمت می کنم؛ درمقطعی نیزمعاون آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بودم.
این کاندید انتخابات یازدهم مجلس گفت: چگونه می توان اعتماد را به جامعه شورایی بازگرداند ؛هیچ ضمانتی نیست و از فردای خود خبر نداریم اما اگرمسئولی اصالت و شرافت داشته باشد و سر سفره خانواده اصیلی نشسته باشد، به وعده های خود پایبند است.
وی افزود: در شرایط جامعه کنونی برخی از سیستم های مدیریتی درگیر فساد درحوزه اداری و اقتصادی هستند و کسانی که در این گرداب قدرت و ثروت خود را حفظ کنند شاید خیلی کم باشند.
وی بیان کرد: در سمت های انتصابی و در این مافیای قدرت و ثروت سیستمی تعریف شده که اگر فردی وارد می شود به سرعت جذب شود؛ برخی ها مانند کفتار دور آن مدیر و یا نماینده را می گیرند و او را در حلقه خود نگه می دارند تا جایی که او توان دفاع از منافع مردم را ندارد.
فلاحی مقدم گفت: کسی که پول و پروژه بگیرد و با پیمانکاران بده بستون داشته باشد، ز مردم فاصله می گیرد؛ در این جا منافع مافیای قدرت برای نماینده اولویت پیدا می کند؛ تنها کسانی در این فشار دوام می آورند که خدا ترس باشند.
وی ادامه داد: به تدریج و قلیل افرادی را می توان پیدا کرد که تن به فساد ندهند؛ در سال های گذشته در شورای شهر اهواز قرار بود شهرداری را استیضاح کنند اما شب قبل از آن فردی مراجعه کرد به ما و گفت که در این شهرداری منافع مهمی دارم که بارفتن شهردار از بین می رود و قصد دادن چک سفید داشت و گفت به هر قیمتی آن شهردار باید بماند؛ بی شک روز استیضاح وزرا و سایر مقامات نیز چنین شرایطی وجود دارد.
وی بیان کرد: باید مشکلات روستاها و شهرستان ها را بشناسیم و اولویت بندی کنیم؛ خیلی از نمایندگان شناخت ندارند در حالی که برای جذب اعتبارات باید شماخت خوب و اطلاع دقیق و کاملی از ادارات کل داشته باشد.
فلاحی مقدم گفت: مدیران کل ظرفیت خوبی هستند که نمایندگان با تعامل بیشتر می توانند جذب اعتبار کنند؛ نظارت بر هزینه شدن صحیح پول نیز از دیگر وظایف نمایندگان است؛ در طول سال های گذشته بودجه های خوبی وارد استان شده اما کجا هزینه شده است؟ سال های گذشته بودجه ای بالاتر از تهران در حوزه عمرانی وارد استان می شد اما کجا هزینه شد؟
وی ادامه داد: طرح های نیمه تمام در استان خوزستان و اهواز در بخش کشاورزی، صنعتی و بهداشت و درمان وجود دارد که باید در اولویت قرار گرد.
وی افزود: نماینده می تواند با فشار به وزیر مربوطه طرح های متوقف شده را به جریان بیندازد و برای آن ها اعتبار جذب کند.

جبار سعیداوی
جبار سعیداوی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جای خرسندی است که برای سرنوشت استان خود هزینه می کنید و وقت می گذارید؛ در دوره های گذشته اینگونه نبود که افراد مومن و سیاسی دور هم جمع شوند و فرصت را از سودجویان بگیرند.
وی افزود: اینجانب متولد سال ۱۳۴۷ از منطقه دشت آزادگان هستم که در دوران جنگ تحمیلی وارد اهواز شدم و سال ۶۴ نوجوان بودم که به همراه بسیج به جبهه رفتیم و در قرارگاه نصرت نیز فعالیت داشتم؛ در سال ۶۶ لباس مقدس پاسداری به تن کردم که در این مسیر فراز و نشیب زیادی داشتم.
وی بیان کرد: پس از آن در سمت جانشین گردان مهندسی فعالیت خود را ادامه دادم و پس از جنگ در دانشگاه شهید چمران و در رشته علوم و قرآن و حدیث در‌مقطع کارشناسی و در رشته کلام شیعه در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل گردم.
سعیداوی گفت : پنج سال آخر بازنشستگی از سال ۹۰ تا ۹۵ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بودم.
وی یادآور شد : همواره مخالف سر سخت قوم گرایی بودم، اولین عربی بوم که این مسئولیت را در سپاه برعهده گرفتم.
وی اظهار کرد: پس از آن در شبکه الاهواز در بخش سیاسی مسئولیتی را عهده دار شدم و روی ظرفیت های موجود و محروم کار کردیم ، بچه های متخصص آن دوران را جمع کردیم در نالی که خیلی ها ترس داشتند جلوی دوربین بیایند.
سعیداوی گفت: یک مجموعه خوب شکل گرفت و آسیب ها را بررسی کرده و فرهنگ بومی استان را به دنیا معرفی کردیم.
وی تصریح کرد: همچنین در دانشگاه امیر المومنین تدریس کرده و پایان نامه ها را داوری می کنیم؛ کارهای اجتماعی مختلفی نیز در ارتباط با مجموعه هایی در دستور کار داریم .

سواری یکتا
سواری یکتا کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب متولد سال ۱۳۴۹ از دشت آزادگان بوده که دارای مدرک مهندس نفت از دانشگاه شهید چمران اهواز هستم ‌.
وی افزود: اولین رئیس شورای بخش مرکزی اهواز و از پرسنل استانداری خوزستان بوده که ۲۷ سال سابقه فعالیت دارم و دو سال نیز بخشدار آبادان و شادگان و فرماندار آغاجاری بودم .
وی ادامه داد: اینجانب در گذشته مشاور استاندار در مناطق محروم بوده و بهترین کارنامه من در بخش روستایی است ؛ در غیزانیه، الهایی ، قلعه چنعان ،حمیدیه بیشترین فعالیت را داشتم.
سواری یکتا گفت: در بخش های خدمات و عمران اساسی ترین برنامه ها را داریم ؛ یک نماینده باید عمران محور باشد چرا که اساسی ترین ابزار عمران اعتبار است.
وی بیان کرد: جذب اعتبارات مهمترین بخش کار یک نماینده است ؛ وقتی نماینده ای با اعتبارات آشنایی داشته باشد در جذب موفق است.
وی ادامه داد: اگر نماینده ای در شورای برنامه ریزی حضور نیابد چگونه جذب اعتبار کند؛ وقتی نماینده ای تعریف جاده آنتنی و اصلی را نداند چگونه می‌تواند در خصوص توسعه راههای استان قدمی بردارد.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هایی داریم که منشا خیر و برکت برای استان است؛ وقتی صحبت از رونق اقتصادی می شود منظور اقتصادی است که به جیب مردم و اقتصادی که دولت در راستای خدمت به مردم دارد است.
وی ادامه داد: در شهرستانی نظیر امیدیه عده ای ثروتمند و عده ای فقیر هستند ، در آبادان در منطقه شطیط عده ای فقیر اما در منطقه برم حقوق ها بالای ۳۰ میلیون تومان است؛ امیدیه با اینکه بیشترین مخزن نفتی را دارد بسیاری از مردم در فقر زندگی می کنند .
سواری یکتا گفت: کشاورزی اصلی ترین ابزار رونق اقتصادی در خوزستان است و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیاز ضروری است؛ این طرح باید بررسی شود که تاکنون چرا تنها ۳۵۰ هزار هکتار اجرا شده است؛ وضعیت آب شرب مردم در شهرها و روستاها مناسب نیست و بیماری هپاتیت خیلی از خانواده ها را نابود کرده است.
وی افزود: نمایندگان باید قانون نذار داشتند ؛ تبعیض در استان ناشی از قانون گریزی برخی از نمایندگان و مدیران است ؛ قانون ما مبتنی بر شرع اسلام است اما در قانون گریزی تبعیض را مشاهده می کنیم.
وی اظهار کرد : تبعیض معیشت مردم را از بین برده و کسی که حقوق دارد در زندگی خود مانده اما بیکاران باید چه کنند ؛ برخی ها احمدی نژاد را تمجید می کنند و برای پرداخت یارانه ها اما این فاجعه است ؛ جوانان ما امروز بیکار و مانند بمب ساعتی هستند.
سواری یکتا تصریح کرد: اینجانب قبل از حادثه ۳۱ شهریور گزارشی محرمانه نوشتم و گفتم مردم مناطق محروم را باید دریابیم ؛ بیکاری و فقط و محرومیت و بی توجی حوادثی را برای ما به دنبال دارد چرا که از خانواده ها حمایت نکنیم دشمن آن ها را حمایت می کند.
وی افزود: بسیاری از بچه های روستا استحقاق فرمانداری را دارند ؛ در جمهوری اسلامی مبنا بر شایستگی است نه روابط، مدیری که با پول روی میز نشسته از ناموس مردم حفاظت نمی کند.

عبدالجلیل فردوس پناه
همچنین عبدالجلیل فردوس پناه دیگر کاندید یازدهیمن دوره انتخابات مجلس گفت: اینجانب فارغ التحصیل رشته اقتصاد دانشگاه شهید چمران و دبیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز هستم و ۳۳ سال در این حوزه فعالیت کردم و ۱۲ سال مسئولیتهای مختلفی داشتم؛ ریاست ناحیه ۴ اهواز و مجتمع آموزشی در دانشگاه شهید چمران اهواز را عهده دار بودم.
وی افزود: سه سال در استانداری در اداره کل امور هماهنگی و برنامه ریزی کار کردم؛ کارهای ویژه ای را در استان دنبال می کردیم؛ فعالیت اصلی ما به موجب ابلاغ استاندار بررسی عملکرد و تنظیم شاخص های عملکردی ادارات و سازمان ها ، نهادها و بانکهای استان بود.
وی ادامه داد: این مدت سه سال برای ما خیلی مفید بود چرا که در همه زمینه های استانی و شهرستانی تجربه کسب کردم؛مدت دو سال عضو شورای فرهنگ عمومی بودم؛ از فعالیت های دیگرم در حوزه اجتماعی و فرهنگی تدریس در دانشگاه آزاد و پیام نور بود.
فردوس پناه گفت: مشارکت در انتخابات برای ما نیز امر واجب است ؛ وطن خود را با رای دادن بیمه می کنیم ؛ اثرگذاری مجلس از ریاست جمهوری نیز بیشتر است؛ رئیس جمهور در یک دوره کارهای اجرایی دارد اما نماینده مجلس نه تنها درچهار سال بلکه یک مصوبه آن ها ده ها سال اثربخشی دارد.
وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که باعث شد پا به عرصه انتخابات بگذارم این بود که یکی از حلقه های مفقوده جامعه ما پیگیری مطالبات با روش های علمی استدلالی و منطقی است؛ در سال های گذشته مدیران مطالبات را از طریق احساس و بدون هدف گذاری دنبال می کردند و نتایج خوبی نمی گرفتیم.
وی اظهار کرد: اعتقاد به کار تیمی از نوع علمی داریم؛ کارکرد باید در اتاق فکر به صورت علمی و تخصصی باشد ؛ اگر در گفتار صادق باشیم و سلامت درعمل باشد پاکدستی را تعریف می کنیم.
فردوس پناه گفت: نمایندگان باید به گونه ای باشند که وقتی با رئیس جمهور و استاندار صحبت می کنند، آن ها را یک فرد نبینند بلکه یک تیم را ببینند؛ یکی از دیوارهایی که باعث می شود مطالبات ما به نتیجه نرسد، این است که مصلحت خاص جای مصلحت عمومی را گرفته است .
وی ادامه داد: اکنون۷۰ درصد درآمد اقتصادی دولت از خوزستان است و اگر نمایندگانی مطالبه گر داشته باشیم می توانیم امتیازاتی برای استان بگیریم؛ مشکلات معیشتی و بیکاری و آموزش و پرورش از شاخص ها و اولویت های ما در استان است.
وی گفت: من به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده ام و نمی خواهم وام دار تفکری باشم چرا که اگر غیر از این باشد، بعد ها در مجلس باید وابسته تفکری باشم؛ من تنها وامدار مردم هستم و از تفکرهای به نفع مردم نیز حمایت می کنم.
این کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: تبعیض را به عنوان یک برنامه دیکته شده نمی دانم بلکه یک واقعیت است؛ هیچگاه حاکمیت نگاه تبعیض نداشته و به سود حاکمیت است که همه در انتخابات شرکت کنند؛
وی یاداور شد: اگر خوب انتخاب نکنیم و مدیریت نکنیم بی شک جامعه ما همچنان به چالش کشیده می شود و مشکلات روز به روز بیشتر می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.